Polyamory.com Forum  

Go Back   Polyamory.com Forum > Polyamory > Meetings and Events

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #31  
Old 07-28-2010, 07:29 PM
TL4everu2's Avatar
TL4everu2 TL4everu2 is offline
Senior Member
 
Join Date: Mar 2010
Location: Clearwater, Fl.
Posts: 907
Default

Quote:
Originally Posted by Amy84 View Post
Whoever finds the schedule, please do post.
I know I wont be able to get off work for each day/night but if there were to be something going on that I really wanted to attend I would put in at work to get that time off. And then with the ability to leave and return as much as you want... I can just show back up after work! Good stuff.


Deff something to think about,.. before August 15! Then the prices go up! EAK!


TL.. naughty naughty!
Campin does sound fun though.
Hey, I'm not "bad" meaning bad....I'm "bad" meaning GOOD! LOL If I were less mature, I would have simply asked for noods. LMAO! But I'm supposed to be a grown up now....and it's not nice to ask for those yet. LMAO Dang it....Now I sound like a stalker/wierdo. Oh well. I do that ALL the time. Come camp with us. We like to play banjo's and everything....Deep in the woods while we are kayaking or canoeing. LOL
Reply With Quote
  #32  
Old 07-29-2010, 02:15 AM
Amy84 Amy84 is offline
Member
 
Join Date: Jul 2010
Location: Tampa, Florida
Posts: 16
Default

If I hear one banjo or someone say "you sure do have a purdy mouth" I'm turnin around, not look'n back, and running! LOL
Reply With Quote
  #33  
Old 07-29-2010, 02:01 PM
TL4everu2's Avatar
TL4everu2 TL4everu2 is offline
Senior Member
 
Join Date: Mar 2010
Location: Clearwater, Fl.
Posts: 907
Default

So you've already hear my p;ick up line! Great! Less I have to talk. LOL But I pronounce the word "mouth" more like "mouf". LOL And yours sure is purdy. You got green eyes too?





Wow....Just....wow.....I am disgusting MYSELF! Oh well...It's fun to play and flirt from time to time.
Reply With Quote
  #34  
Old 07-29-2010, 02:42 PM
Amy84 Amy84 is offline
Member
 
Join Date: Jul 2010
Location: Tampa, Florida
Posts: 16
Default

Okay, using a line from the movie deliverance as a pick up line is sooooo not a good idea. LOL! But I guess that line is better then sayin "I bet you can squeal like a pig. Weeeeeeee!" hehehehe

... and no, I do not have green eyes... I have blue.
Reply With Quote
  #35  
Old 07-29-2010, 02:54 PM
TL4everu2's Avatar
TL4everu2 TL4everu2 is offline
Senior Member
 
Join Date: Mar 2010
Location: Clearwater, Fl.
Posts: 907
Default

Niiiice. I also have blue eyes. Mine look like there are crystals in them. Anyway, yeah...Deliverance is not really the movie I would prefer to use a pick up line from. LOL In fact, I dislike pick up lines as a whole anyway.
Reply With Quote
  #36  
Old 07-30-2010, 11:42 AM
Amy84 Amy84 is offline
Member
 
Join Date: Jul 2010
Location: Tampa, Florida
Posts: 16
Default

Yeah, pick up lines are terrible... but funny none the less... I've heard some pretty weird ones.
Reply With Quote
  #37  
Old 07-30-2010, 04:56 PM
TL4everu2's Avatar
TL4everu2 TL4everu2 is offline
Senior Member
 
Join Date: Mar 2010
Location: Clearwater, Fl.
Posts: 907
Default

Hey Amy, I've lost my phone number. Can I have yours?
Reply With Quote
  #38  
Old 07-30-2010, 09:35 PM
Amy84 Amy84 is offline
Member
 
Join Date: Jul 2010
Location: Tampa, Florida
Posts: 16
Default

Quote:
Originally Posted by TL4everu2 View Post
Hey Amy, I've lost my phone number. Can I have yours?


Oh sure! like I'm gonna fall for that one again! Fool me 254283758934579348 times shame on you, fool me 254283758934579349 times, shame on me.
Reply With Quote
  #39  
Old 07-30-2010, 11:38 PM
TL4everu2's Avatar
TL4everu2 TL4everu2 is offline
Senior Member
 
Join Date: Mar 2010
Location: Clearwater, Fl.
Posts: 907
Default

Alright...WOAH! Did you feel that? Was it an earthquake? Or did you just rock my world?
Reply With Quote
  #40  
Old 08-01-2010, 02:19 AM
Amy84 Amy84 is offline
Member
 
Join Date: Jul 2010
Location: Tampa, Florida
Posts: 16
Default

LMAO! The was the first I've heard of that one.
Reply With Quote
Reply

Tags
florida, tampa

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 08:50 PM.